Для батьків дошкільнят Адаптація до школи - Батькам - Методичні рекомендації - Каталог файлів - Чутівський РМК
Єдина Країна! Единая Страна!
Чутівський районний методичний кабінет П`ятниця, 24.02.2017, 11:07
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Вчителям [32]
Методичні рекомендації для вчителівв
Батькам [26]
Методичні рекомендації для батьків
Учням [9]
Методичні рекомендації для учнів

Пошук

Форма входу

Опитування
Хто Ви, наш відвідувач?
Всього відповідей: 157

Новини Педпреса

Головна » Файли » Методичні рекомендації » Батькам

Для батьків дошкільнят Адаптація до школи
25.12.2012, 13:31

Адаптація до школи
Шановні батьки, систематично спостерігаючи за поведінкою дітей під час ігор і занять, ви можете побачити, хто з них уміє спокійно і по – діловому звертатися додорослого із запитанням, узгоджувати власні бажання з інтересами товаришів; хто полюбляє найпривабливіші ролі й добивається їх у результаті умовлянь, примусу або конфліктів; хто задовольняється будь – якою роллю, не вміючи виявити себе і свої інтереси, а хто взагалі не бере участі в суспільній діяльності з дітьми, несміливий або пасивний у спілкуванні з однолітками і дорослим.
Сучасні стандарти життя не завжди спонукають батьків до того, щоб дитина відвідувала дошкільний заклад, тому підготовка до школи відбувається у родині. Це не завжди має хороші наслідки для її шкільної адаптації. Тому важливо, щоб перед школою дитина хоча б два роки відвідувала садок, де є соціальне середовище однолітків, що допоможе дитині навчитися на практиці встановлювати стосунки, обмежувати свої бажання, співвідносити свої інтереси з інтересами та бажаннями інших дітей.
Візьміть до уваги!
Соціальні норми поведінки у дитини мають досить тривалий шлях закріплення, але найміцніше їх засвоєння відбувається в період дошкільного дитинства.
На допомогу батькам майбуніх першокласників
Загальні проблеми визначення готовності дитини до навчання в школі. Що таке "психологічна готовність" до школи. Проблема готовності дітей до шкільного навчання останнім часом стала предметом гострих дискусій як серед науковців, так і серед широкого кола громадськості. Для цього є вагомі як об’єктивні так і суб’єктивні причини. І однією з головних є та, що загальноприйнятий термін "психологічна готовність дитини до шкільного навчання" недостатньо точно передає суть того складного психологічного явища, яке він позначає. У вітчизняній психології утвердилась думка, що психологічна готовність дитини до школи визначається системою вимог, які пов’язані зі зміною соціальної позиції дитини в суспільстві, а також зі специфікою навчальної діяльності в молодшому шкільному віці. У структурі психологічної готовності розглядають ( див. таблицю) інтелектуальну (розумову) готовність, особистісну (соціальну, мотиваційну), фізіологічну (емоційно-вольову), фізичну готовність. Майже всіма, хто пише про проблему готовності до шкільного навчання, традиційно велика увага приділяється особистісній та соціальній готовності до навчання. Підготовлена до навчання дитина має досягти такого психологічного рівня, що характеризується кардинальними змінами життєвої позиції. У дитини вже мають бути сформовані такі якості, які б допомогли їй спілкуватися з учителем та однокласниками. Такі діти піднімаються до усвідомлення соціальної ролі вчителя і виявляють до нього адекватне ставлення.

Категорія: Батькам | Додав: Методист | Теги: робота з батьками дошкільнят
Переглядів: 666 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Прогноз погоди
Подвійний клік на інформері - детальний прогноз на кілька днів

Block title
Block content

Block title
Block content

Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Чутівський райметодкабінет © 2017