Єдина Країна! Единая Страна!
Чутівський районний методичний кабінет Субота, 23.09.2017, 08:46
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Вчителям [32]
Методичні рекомендації для вчителівв
Батькам [26]
Методичні рекомендації для батьків
Учням [9]
Методичні рекомендації для учнів

Пошук

Форма входу

Опитування
Хто Ви, наш відвідувач?
Всього відповідей: 159

Новини Педпреса

Головна » Файли » Методичні рекомендації » Вчителям

Структура самоаналізу уроку
17.01.2014, 16:55

Схема самоаналізу уроку № 1

1.      Загальна структура уроку .

Основна дидактична мета уроку: його місце в системі уроків з теми, основні моменти уроку, дозування часу, дотримання основних вимог до оформлення уроку, використання часу на уроці.

2.      Реалізація основної дидактичної мети уроку.

Виконання вимог програми, співвідношення матеріалу, поясненого на уроці і даного на самостійну роботу, організація сприйняття, уваги, пізнавального інтересу, організація первинного закріплення матеріалу, перевірка якості знань, використання розділу і програм, вимоги до знань, опитування учнів.

3.      Розвивальний аспект уроку.

Залучення учнів до здійснення основних розумових операцій, подолання посильних  труднощів, розвиток пізнавальної самостійності й послідовності, науковості, міцність знань.

4.      Дотримання основних принципів дидактики. 

Принцип наочності, свідомості і активності в роботі вчителя і учнів, доступності і посильності, систематичності і послідовності, науковості, зв’язку теорії з практикою, міцності знань.

5.      Методи навчання.

Методи введення нового матеріалу, закріплення і вироблення вмінь і навичок, контролю; відповідність методів загальної спрямованості навчання дидактичній меті; залежність вибору методів навчання від матеріального забезпечення навчального процесу.

6.      Виховний аспект уроку.

Використання виховних можливостей змісту навчального матеріалу, формування світогляду, зв'язок із життям, виховання сумлінного ставлення до праці, навчання, використання виховної можливості оцінки, виховний вплив особистості вчителя.

7.      Вчитель на уроці.                                                                             

Підготовка до уроку, роль конспекту, види діяльності на уроці, контакт із класом, індивідуальний підхід до учнів, значення предмета, захопленість  ним, зовнішній вигляд учителя.

8.      Робота учнів на уроці.

Підготовка учнів до уроку, активність на різних етапах уроку, види діяльності, культура мови, дисципліна, ставлення до предмета, динаміка працездатності, моменти найвищої активності, зниження працездатності, їхні причини, рівень сформованості вміння вчитися.

9.      Гігієнічні умови уроку.

Приміщення, його основна оснащеність, меблі, дотримання принципу розташування, розклад на день, вплив гігієнічних умов на динаміку працездатності на уроці.

 

Схема самоаналізу уроку № 2

1.      Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? Його зв'язок із попередніми уроками.

2.      Які особливості класу було враховано під час планування уроку ?

3.      Які завдання планувалося  вирішувати на уроці? Чим зумовлений  такий вибір завдання?

4.      Чим зумовлені вибір структури і типу уроку ?

5.      Чим зумовлений вибір змісту, форм і методів навчання ( за елементами уроку )?

6.      Які навчально-матеріальні, гігієнічні, морально-психологічні, естетичні й тимчасові умови було створено на уроці? Наскільки вони сприяли успішній роботі?

7.      Чи були відхилення від плану уроку? Чому ? які саме ?

8.      Як можна оцінювати результати уроку? Чи вирішено його завдання?  Чи не було перевантаження учнів?

9.      Які висновки на майбутнє можна зробити з результатів уроку ?

 

САМОАНАЛІЗ УРОКУ №3

 

1.    Яке місце займає даний урок в системі уроків теми? Яка тема та мета уроку, як ви їх досягаєте на уроці?

2.    Який тип та структуру уроку були Вами обрані? Чому? Чи врахували Ви при цьому вікові особливості дітей?

3.    Поясніть вибір методів та прийомів навчання. Чи виправдали вони себе, чи вдалося реалізувати поставлені завдання? Чому Ви віддали перевагу саме цим методам?

4.   Чи раціонально використано час уроку та наскільки ефективною виявила себе обрана структура уроку та методи навчання?

5.    Як здійснювався контакт з класом та окремими учнями, рівень взаємозв'язку учитель - учень в процесі навчання.

6.    Як планували діяльність учнів на уроці? Які види діяльності учнів для вироблення загальнонавчальних і спеціальних умінь та навичок Ви застосували? Обґрунтуйте їх доцільність.

7     . Які форми диференціації та індивідуального підходу були використані? Організація самостійної роботи та проблемно-пошукові методи на уроці, доцільність денної технології на уроці.

 8.   Які наочні посібники та ТЗН застосували, в чому психологічна доцільність їх використання?

9.    Як був організований контроль і самоконтроль за якістю знань учнів?

10. Чи була забезпечена оптимальна розумова діяльність учнів та як попереджувалось розумове перевантаження / інформаційно-проблемне / учнів на уроці?

11.  Чи зацікавив даний урок дітей? Чим? Чому?

12. Як дотримувались правила педагогічного такту та етики вчителя на уроці? Як дотримувались норми взаємовідносин між учителем та учнями з процесі уроку?

  13.   Дотримання учнями правил техніки безпеки, виробничої санітарії і особистої гігієни.

   14. Чи правильно визначено об'єм та складність домашнього завдання? Як було доведено та  

   пояснено його виконання?

   15. Які з поставлених завдань не вдалося реалізувати і чому? Як плануєте працювати над

    усуненням недоліків? Яка потрібна допомога з боку методичної служби, адміністрації

    школи?

16.  Оцініть свій урок і, оцінку обгрунтуйте.

 

Матеріал взятий із сайтів Інтернету.

 

 

 

Категорія: Вчителям | Додав: Методист | Теги: методичні рекомендації вчителям щод
Переглядів: 760 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Прогноз погоди
Подвійний клік на інформері - детальний прогноз на кілька днів

Block title
Block content

Block title
Block content

Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Чутівський райметодкабінет © 2017