Слово про колегу.Малахова Тамара Іванівна - Сьогодення освіти - Освіта Чутівщини - Каталог файлів - Чутівський РМК
Єдина Країна! Единая Страна!
Чутівський районний методичний кабінет Вівторок, 28.02.2017, 13:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Історія освіти [1]
Сьогодення освіти [5]

Пошук

Форма входу

Опитування
Хто Ви, наш відвідувач?
Всього відповідей: 157

Новини Педпреса

Головна » Файли » Освіта Чутівщини » Сьогодення освіти

Слово про колегу.Малахова Тамара Іванівна
29.10.2012, 16:10



Малахова Тамара Іванівна – професійний та ерудований керівник. Уміння аналізувати, об’єктивно оцінювати свою діяльність, діяльність колективу в цілому та кожного окремого працівника, інтелігентність, діловитість,створення належної навчально-матеріальної бази та забезпечення умов для підвищення ефективності навчально-виховного процесу, засвоєння знань учнями на рівні обов’язкових вимог та сприяння розвиткові їхніх здібностей, щедрість на похвалу і поміркованість у покараннях, раціональний розподіл обов’язків між заступниками та працівниками навчального закладу, виховання в учнів поваги до народних традицій та звичаїв на засадах родинного виховання, дбайливе ставлення до історико-культурного середовища – основні цінності, якими керується директор в роботі. Тактовність, порядність, доступність у спілкуванні – особисті якості керівника. Малахова Тамара Іванівна -учитель історії Чапаєвської ЗОШ І-ІІІ ступенів Чутівської районної ради Полтавської області, Відмінник освіти України, Заслужений працівник освіти України. Педагогічний стаж – 36 років.Життєве кредо:Людина, як зірка, з’являється для того, щоб став світлішим всесвіт.Творче кредо:Пізнай дитину, збагати її розум знаннями, а серце наповни любов’ю до оточення. Працює над проблемою:"Використання інноваційних технологій для підвищення якості знань” Реалізацію проблеми здійснює за напрямками : 1. Урок 2. Позаурочна робота 3. Робота з обдарованими дітьми. За цей час випробувала безліч методів і прийомів навчання, але основним, залишається: - навчити дитину мислити; - самостійно здобувати знання; - вміти застосовувати ці знання на практиці. Практикує різні моделі викладання : 1. Пряме викладання. 2. Моделювання. 3. Дослідження. В зв’язку з цим проводжу: 1. Урок-лекцію. 2. Урок-змагання. 3. Урок-дослідження. 4. Урок-моделювання ситуації. Нестандартний урок: 1. Урок – прес-конференція. 2. Урок – ділова гра. 3. Урок – змагання. 4. Комп’ютерний урок. У 2010 рік 11 учнів взяли участь у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі юних істориків "Лелека” Застосовує інноваційні технології в навчальному процесі. Підготувала авторські комп'ютерні презентації уроків: Східний похід Александра Македонського (6 клас). Київська держава за перших князів (7 клас). Київська Русь за князювання Ольги (7 клас). Київська Русь за часів правління Ярослава Мудрого (7 клас). Київська Русь за наступників Ярослава. Володимир Мономах (7 клас). Роздроблення Київської Русі (7 клас). Австрія і Прусія. (Всесвітня історія. 8 клас). Постать Івана Мазепи в історії (8 клас). Національно-визвольна війна українського народу середини ХVІІ століття під проводом Богдана Хмельницького (8 клас). Об'єднання Німеччини (Всесвітня історія. 9 клас). Власні публікації у книзі "Всеполтавський просвіт школи-родини” Полтавського ПОІППО ім. М.В. Остроградського "Технологія родинного виховання”. "Криниця вічної краси”. "Будьмо знайомі”. Внесена до переліку видатних земляків Полтавщини

Категорія: Сьогодення освіти | Додав: Методист | Теги: методична робота
Переглядів: 443 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Прогноз погоди
Подвійний клік на інформері - детальний прогноз на кілька днів

Block title
Block content

Block title
Block content

Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Чутівський райметодкабінет © 2017