Рекомендації із формування мотивації для педагогів та батьків - Рекомендації - Сторінка психолога - Каталог файлів - Чутівський РМК
Єдина Країна! Единая Страна!
Чутівський районний методичний кабінет Вівторок, 28.03.2017, 22:40
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Поради [5]
Рекомендації [4]
Заходи [1]

Пошук

Форма входу

Опитування
Хто Ви, наш відвідувач?
Всього відповідей: 158

Новини Педпреса

Головна » Файли » Сторінка психолога » Рекомендації

Рекомендації із формування мотивації для педагогів та батьків
29.10.2012, 17:11
Рекомендації із формування мотивації для педагогів та батьків

Існує низка науково розроблених способів підвищення мотивації в навчальному процесі,завдяки яким можна уникнути багатьох ускладнень. Для цього як педагогам,так і батькам необхідно дотримуватися таких вимог.
1.Скасуйте нагороди і призи за правильно виконані завдання,обмежуючись лише оцінюванням та похвалою.
2.Якомога менше використовуйте на уроках ситуацію змагання. Краще привчати дитину до аналізу і порівняння власних результатів та досягнень. Ситуацію змагання можна переключити на ігрові види діяльності.
3.Намагайтеся не нав'язувати навчальної мети «згори».Спільна робота з дитиною із вироблення мети і завдань може виявитися значно ефективнішою.
4.Необхідно пам'ятати і про те,що покарання за неправильне розв'язання навчальних завдань є останнім і найменш ефективним заходом,який завжди викликає негативні емоції й негативні емоції й негативно впливає на ставлення до навчання.
5.Намагайтеся уникати часових обмежень там,де це можливо ,тому що це не тільки пригнічує розвиток творчості,а й перешкоджає становленню внутрішньої мотивації.
6.Стежте за тим,щоб навчальні завдання не лише відповідали віковим обмеженням,а й мали оптимальний рівень складності,сприяли виявленню майстерності та компетентності учня. Регулюйте рівень складності,щоразу підвищуючи його.
7.Давайте учню право вибору навчального завдання,не обмежуючи при цьому його свободи.
8.Бажано добирати навчальні завдання з елементом новизни та непередбачуваності,що сприяє формуванню внутрішнього інтересу під час його виконання.
9.І на завершення : хотілося б нагадати, що підвищення пізнавальної активності , успішне засвоєння навчальної програми ,вищий рівень засвоєння теоретичного матеріалу стає неможливим у ситуації,коли будь-які стимули,що не стосуються навчання,стають основними.
Категорія: Рекомендації | Додав: Методист | Теги: робота психолога, рекомендації психолога
Переглядів: 505 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Прогноз погоди
Подвійний клік на інформері - детальний прогноз на кілька днів

Block title
Block content

Block title
Block content

Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Чутівський райметодкабінет © 2017