Формування в учнів правових понять - 5 Грудня 2014 - Чутівський РМК
Єдина Країна! Единая Страна!
Чутівський районний методичний кабінет П`ятниця, 09.12.2016, 14:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Пошук

Форма входу

Опитування
Хто Ви, наш відвідувач?
Всього відповідей: 156

Новини Педпреса

Головна » 2014 » Грудень » 5 » Формування в учнів правових понять
17:02
Формування в учнів правових понять
Основоположним компонентом змісту шкільної правової освіти є знання. Сукупність наукових знань про державу і право, накопичених людством у процесі історичного розвитку, утворюють навчальний правознавчий матеріал, в якому, виходячи з досягнень юридичної науки, пояснюються відповідні явища та поняття, обгрунтовується характер їх взаємозв"язку, державно-правові закономірності виникнення, функціонування і розвитку держави і права.
Досвідом щодо питання формування в учнів правових понять поділилися вчителі правознавства  на районному семінарі-практикумі на базі Филенківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.Вчителю, як організатору процесу формування понятійного апарату, варто виходити з того, що деякі питання вже відомі учням з інших навчальних предметів, а це може активізувати міжпредметні зв"язки, передусім з історією.В роботі слід враховувати і життєвий досвід учнів. Зміст роботи вчителя за даною темою має бути спрямований на зіставлення життєвих і наукових понять , розмежування їх значеннь;націлювання на встановлення причинно-наслідкових зв"язків між різними явищами навколишнього життя; зіставлення фактів, наведених у підручнику, з фактами із власних спостережень і дій;застосування знань під час практичної діяльності та ін.Головною умовою результативності цієї роботи є активна пізнавіальна діяльність школярів, яка здійснюється у процесі розповіді, бесіди, створення проблемних ситуацій, а також під час самостійної роботи з документами. Ефективним методом організації активної пізнавальної діяльності школярів у процесі формування понять є бесіда з постановкою логічних завдань різного ступеня складності та створення правових ситуацій. А також індутивний  метод,суть якого полягає у виведенні загального положення з ряду одиничних фактів.Учителі переглянули урок правознавства у 9 класі на тему "Право на освіту". В ході засідання були вироблені методичні рекомендації
Т.Кучерява, вчитель правознавства Филенківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Переглядів: 126 | Додав: Методист | Теги: методична робота
Наші партнери
ПОІППО
ХРЦОЯО
Чутово Відділ освіти
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Форум директорів шкіл України
Новокочубеївська ЗОШ I-III ступенів
Артемівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Сторожівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Чапаєвська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Прогноз погоди
Подвійний клік на інформері - детальний прогноз на кілька днів

Block title
Block content

Block title
Block content

Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Чутівський райметодкабінет © 2016