Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Молодь тестує якість - 10 Лютого 2011 - Чутівський РМК
Єдина Країна! Единая Страна!
Чутівський районний методичний кабінет Вівторок, 28.02.2017, 08:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Пошук

Форма входу

Опитування
Хто Ви, наш відвідувач?
Всього відповідей: 157

Новини Педпреса

Головна » 2011 » Лютий » 10 » Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Молодь тестує якість
10:57
Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Молодь тестує якість
Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Молодь тестує якість»

Повідомляємо, що з метою популяризації споживчої освіти серед учнівської молоді Міністерством освіти і науки України спільно з Благодійною організацією «Центр споживчих ініціатив» оголошено ІІІ-й Всеукраїнський конкурс для школярів: 12-17 років (7-11 класи) – «Молодь тестує якість».
Завданнями Конкурсу є підвищення обізнаності шкільної молоді в питаннях реалізації прав споживачів, вміння орієнтуватись на сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі у підвищенні якості життя в контексті європейських стандартів.
Проведення обласного етапу конкурсу з 10 лютого по 10 березня 2011р.; підведення підсумків - до 14 березня 2011 р.; останній термін подання робіт 10 березня 2011р.

ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ
ІІІ-го Всеукраїнського конкурсу
«Молодь тестує якість»
у рамках впровадження курсу за вибором “Основи споживчих знань” на 2010-2011 навчальний рік (10 лютого – 10 березня 2011 р.)
1. Загальні положення
1.1. ІІІ-й Всеукраїнський конкурс «Молодь тестує якість» на кращу учнівську роботу в рамках впровадження навчального курсу “Основи споживчих знань” (далі - Конкурс) ініційований Благодійною організацією «Центр споживчих ініціатив», проводиться за сприяння Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Партнерами конкурсу є Науково-дослідний Центр незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ», ВАТ «Шосткинський міськмолкомбінат», ЗАТ «Віллард Груп», «Фокстрот. Техніка для дому», Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
1.2. Мета Конкурсу – підвищення обізнаності шкільної молоді в питаннях реалізації прав споживачів, формування навичок орієнтування на сучасному ринку товарів та послуг, виховання грамотної споживчої поведінки та культури, виховання громадянської позиції та впливу на якість життя в контексті європейських стандартів.
1.3. У Конкурсі можуть брати участь учні загальноосвітніх навчальних закладів віком від 12 до 17 років (учні 7-11-х класів).
1.4. У 2010-2011 навчальному році пропонується така тематика: «Товари та послуги супермаркетів».
2. Вимоги до виконання та оформлення конкурсних робіт
2.1. Конкурсні роботи подаються у вигляді проектів-досліджень якості товарів та послуг широкого вжитку за зазначеною тематикою (див. п.1.4.). Проекти-дослідження можуть бути виконані індивідуально та групами учнів.
2.2. Роботи, що подаються на Конкурс мають бути виконані у вигляді електронного текстового файлу обсягом не більше 10 сторінок тексту в форматі Microsoft Word, 14 кеглем через 1,5 інтервали, з додатками, що можуть містити схеми, малюнки, фото (не більше 1 Мб.).
Текстовий файл, що подається на конкурс має обов’язково містити такі частини:
• тема дослідження (обов’язково має звучати назва товару чи послуги, які досліджуються);
• обґрунтування (мета дослідження, чому саме даний об’єкт досліджується та що в даному об’єкті (продукті, товарі та послузі., ін. досліджується);
• етапи проведення дослідження (опис етапів та ілюстрація малюнками, схемами, фотографіями тощо);
• інструменти дослідження (якими засобами проводилось дослідження, яким чином, можливі методики);
• виявлені результати дослідження (якість та відповідність тим стандартам та показникам, що встановлені самими учасниками дослідження);
• висновки та рекомендації щодо даного об’єкту дослідження (продукту, послуги та ін.) в плані покращення їх якості.
2.3. Всі роботи повинні мати помітку «Всеукраїнський конкурс «Молодь тестує якість». У супровідних документах необхідно чітко вказати назву роботи, прізвище, ім’я та по батькові учасника, дату народження, повну домашню адресу, назву навчального закладу, клас, а також прізвище, ім’я, по батькові вчителя (викладача, керівника), який його підготував.
Роботи, що не міститимуть даної інформації, не розглядатимуться.
2.4. Об’єкти проектів-досліджень учні та вчителі обирають самостійно.
3.Організація та проведення Конкурсу
3.1. У 2010-2011 навчальному році Конкурс проводиться з 10 лютого до 10 березня у загальноосвітніх навчальних закладах України незалежно від типу, форми власності та підпорядкування.
3.2. Підготовчий етап Конкурсу полягає в інформуванні місцевими органами управління освітою навчальних закладів регіону про умови проведення та початок конкурсу. Інформація про конкурс та вимоги знаходиться на Порталі споживача www.consumerinfo.org.ua; сайті БО «Центр споживчих ініціатив»: www.cic.in.ua; сайті Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: www.ime.edu-ua.net
3.3.Склад журі затверджує організаційний комітет конкурсу. До складу журі на всіх етапах можуть залучаються фахівці у галузі економіки, географії, суспільствознавства та правознавства.
3.4. Конкурсні роботи надсилаються учасниками (учнями) обласним координаторам (методистам з економіки обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти).
3.5. Районні координатори надсилають конкурсні роботи претендентів (по 3 в кожній віковій категорії) тільки в електронному вигляді та на електронних носіях за адресою zayets@pei.poltava.ua або м.Полтава, 36029 вул. Жовтнева, 64-Ж, (для Заєць Г.М.).
3.6. Останній термін подання робіт – 10 березня 2011 р.
4. Визначення переможців Конкурсу та їх нагородження

4.1. На заключному етапі Конкурсу (до 1 квітня) Всеукраїнським журі визначаються переможці у кожній віковій категорії (І, ІІ та ІІІ місце).
4.2. Конкурсні місця розподіляються на перше, друге та третє місце. Переможці отримують сертифікати та відзнаки. Учителі, які підготували переможців Конкурсу, також отримають відзнаки.
4.3. Основними критеріями для визначення переможців Конкурсу (з урахуванням віку учасників) мають бути:
- творчий підхід, оригінальне рішення у розкритті теми Конкурсу, оригінальна назва проекту дослідження;
- актуальність обраної тематики, оригінальність самого дослідження та творче його розкриття (зокрема, використання здоров’язберігаючих технологій; світових стандартів якості товарів та послуг широкого вжитку; збереження довкілля; дотримання законодавства у галузі захисту прав споживачів, активна громадянська позиція щодо споживання й свідомого вибору товарів та послуг);
- гармонійне та естетичне поєднання різних елементів змісту дослідження (опис методики та етапів дослідження, підписів, символів, окремих зображень, фото товарів, послуг та ін.).
4.4. Нагородження переможців Конкурсу відбудеться в урочистій обстановці у м. Києві в травні 2011 р. за участю організаторів та представників масмедіа.

Контактні особи :
Заєць Галина Миколаївна, зав. навчальним відділом ПОІППО
Ел. адреса: zayets@pei.poltava.ua ; тел.: (0532) 615067
Шкоденко Лариса Анатоліївна, методист географії та економіки ПОІППО
Ел. адреса: shkodenko@pei.poltava.ua ; тел.: (05322) 27675

Переглядів: 650 | Додав: Методист
Наші партнери
ПОІППО
ХРЦОЯО
Чутово Відділ освіти
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Форум директорів шкіл України
Новокочубеївська ЗОШ I-III ступенів
Артемівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Сторожівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Чапаєвська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Прогноз погоди
Подвійний клік на інформері - детальний прогноз на кілька днів

Block title
Block content

Block title
Block content

Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Чутівський райметодкабінет © 2017