Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 83
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 8 9 »

Найважливішим чинником психічного розвитку дитини дошкільного віку є формування психологічної готовності до шкільного навчання. По суті, її становлення свідчить про завершення періоду дошкільного дитинства.
 У складному комплексі якостей, із яких складається така готовність, можна виділити такі складові: мотиваційну, розумову та емоційно-вольову.
Батькам | Переглядів: 783 | Завантажень: 0 | Додав: Методист | Дата: 14.01.2014 | Коментарі (0)

1.    Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників у виборі термінології, доборі методичних прийомів.
2.    не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.
Вчителям | Переглядів: 423 | Завантажень: 0 | Додав: Методист | Дата: 14.01.2014 | Коментарі (0)

1.        Малюк, швидше за все, буде хвилюватися і сам прокинеться вдосвіта. Прикрасьте його кімнату повітряними кульками, плакатом із веселим надписом.
2.        Багато хто з батьків вважає, що подарунків цього дня робити не обов’язково. Між тим яскравий згорток поруч із подушкою трохи розвіє дитячі хвилювання і, з іншого боку, підкреслить важливість події.
Батькам | Переглядів: 413 | Завантажень: 0 | Додав: Методист | Дата: 14.01.2014 | Коментарі (0)

Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп′ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.
Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв′язання задач.
Батькам | Переглядів: 580 | Завантажень: 0 | Додав: Методист | Дата: 14.01.2014 | Коментарі (0)

Поради класовода батькам
• Навчаючи дитину калiграфiчно писати, необхiдно враховувати її iндивiдуальнi особливостi: нахили, особливостi зору (короткозорiсть, далекозорiсть), вiдхилення в моторицi (тремтiння пальцiв, посмикування руки пiд час письма i т. iн.).
• Кожне заняття починається з перевiрки правильностi сидiння дитини, положення ручки або олiвця в руцi, розмiщення зошита на партi або столi та його перемiщення пiд час письма. Це сприяє профiлактицi порушення постави i зору дитини, пiдвищенню працездатностi, формуванню правильного та швидкого письма.
Батькам | Переглядів: 418 | Завантажень: 0 | Додав: Методист | Дата: 14.01.2014 | Коментарі (0)


У "шкільному” житті першокласники стикаються з труднощами, невдачами, незаслуженими звинуваченнями, образами, допускають помилки, потрапляють в конфлікти, відчуваючи невпевненість.
Найбільш доцільними для зняття психологічного напруження учнів молодшого шкільного віку (як вважає В.І.Шахненко) є дихальна гімнастика, фізичні навантаження, домашній затишок, спілкування з четвероногим другом, живопис, художнє слово, театр, позитивні емоції, музика та спілкування з природою.
Батькам доцільно знати способи зняття психічного напруження в дітей.
Батькам | Переглядів: 509 | Завантажень: 0 | Додав: Методист | Дата: 14.01.2014 | Коментарі (0)

Історія інституту класних керівників.

До 1917 року в гімназіях та інших середніх навчальних закладах Російської імперії існувала посада класного наставника (наглядача, класної дами, вихователів), на яку призначалися штатні викладачі, котрі відповідали за виховання учнів (вихованців) і здійснювали нагляд за їх поведінкою. Була запроваджена посада помічника класного наставника, чи класного наглядача, котрий слідкував за поведінкою учнів у класі й поза школою (на вулиці, у театрах, у приватних квартирах тощо). Після 1917 р. їх посади були скасовані (подекуди залишились на громадських засадах), а у 1935 р. поновлені як додаткові до основної вчительської посади.У своєрідній формі інститут класних керівників існує також і в сучасних школах деяких закордонних держав. Так, наприклад, у Бельгії вчителі не займаються вихованням і дисципліною учнів. Їх обов'язок - забезпечити повний обсяг знань учнів із того предмета, який вони викладають. Усе інше - турбота вихователів. Вони дивляться за порядком у класі та проводять позакласні заходи.У нашій же державі викладання навчальних предметів здійснюється вчителями-предметниками, з-поміж яких і призначають класних керівників, вони ж мають займатись позакласною та позашкільною роботою, оскільки на уроках мають змогу «вивчати» дітей. У своїй діяльності ці педагоги тісно пов'язані з іншими шкільними працівниками: із заступником директора з виховної роботи (планування діяльності, участь у підготовці та проведенні шкільних свят, урочистих подій, інших заходів); з учителем праці; викладачем організації виробництва (з'ясування питань профорієнтаційної виховної роботи); з бібліотекарем (проблеми забезпечення класу підручниками, стан читання учнями художньої літератури); з учителем фізичного виховання (участь у підготовці та проведенні спартакіад); з вихователями ГПД...

Вчителям | Переглядів: 502 | Завантажень: 0 | Додав: Методист | Дата: 14.01.2014 | Коментарі (0)

О.В.Чугуєвець, учитель образотворчого мистецтва та художньої культури  Кочубеївської ЗОШ І-ІІІ ст., Чутівського району, Полтавської області.

Квітковий рай Катерини Білокур
( сценарій для 5-11 класів )

http://metodika.at.ua/1895_bilokur-1.ppt
   

Вчителям | Переглядів: 442 | Завантажень: 117 | Додав: Методист | Дата: 14.10.2013 | Коментарі (0)

Топ-15 порад для учасників тестування
1. Дізнайся все заздалегідь
Обов’язково ознайомся з правилами складання тестів. Будь-яке порушення може призвести до анулювання твого результату. Дізнайся, скільки часу відведено на тестування з твого предмету. Завчасно з’ясуй, як дістатися до твого пункту тестування.

Освітній портал "ПедПРЕСА"
Учням | Переглядів: 450 | Завантажень: 0 | Додав: Методист | Дата: 06.06.2013 | Коментарі (0)

Розпочалась гаряча пора. У школах – іспити, державна підсумкова атестація, а вже за тиждень – те, чого випускники чекали найбільше: зовнішнє незалежне оцінювання. А разом із ним – чи не найбільший за шкільне життя стрес, адже ЗНО – не просто 200 балів із одного предмета. ЗНО визначить, яким буде увесь наступний рік, чи сяде випускник за студентську парту, чи готуватиметься іще один рік і чекатиме на другий шанс. Як зосередитися на завданнях і подолати стрес, портал «Педагогічна преса» запитав у практичного психолога Центру психології Українського католицького університету Галини Нетлюх.
- Що таке стрес і як з ним боротися?
Освітній портал Педпреса
Учням | Переглядів: 730 | Завантажень: 0 | Додав: Методист | Дата: 31.05.2013 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 ... 71-80 81-83